De ce mă urîţi???!!! sau cîte ceva despre „colega”

E imposibil să placi fiecăruia…deşi mereu am pledat pentru a fi bună cu toţi.
Din anul întîi mi s-a creat o imagine care, nu-mi corespunde. Cine a creat-o? Idee n-am, poate colegii mei de torente şi colegii din alţi ani. La început n-am acordat atenţie, apoi mi-a plăcut noua mea imagine, iar acum o urăsc!
Cum a început? Nu ştiu…Poate că fizicul meu nu i-a „ticnit” cuiva…sau poate că mintea mea nu corespundea standartelor pentru o blondă tipică…sau poate că comportamentul meu decent n-avea tangenţe cu „lungimea” fustelor pe care le port??? Cred că, celor ce nu mă cunosc personal, le-a fost paradoxal să-mi creeze o altă imagine, decît cea a unei scorpii fiţoase. E şi normal…ce-ai crede despre o blondă înaltă, cu silueta frumoasă, cu ochi albaştri şi buzele roşii? Vezi??? 🙂 aceasta e cea mai promptă variantă care-ţi trece prin cap. Spre regretul meu, din start, de aceeaşi opinie au fost şi unii profesori.
Acum sunt în anul trei şi deja m-am plictisit de această imagine…şi simt ura altora…Poate e invidie? Nu cred! La noi la facultate sunt fete mult mai frumoase şi deştepte decît mine…dar lipsite de carismă şi personalitate. Iar eu multora le par antipatică anume din aceste două motive.
Uneori îmi venea a rîde cînd, prin anul I ajungeau la urechile mele zvonuri despre „oi fi eu virgină sau nu?”…şi mă întrebam, de ce, dintre atîtea fete din torent, pe toţi îi „frămîntă” anume viaţa MEA intimă??? Apoi a început să mă irite suprasolicitarea mea din partea studenţilor de sex masculin (ca să nu-i calific cumva). Şi nimeni nu putea înţelege că eu vreau simplă prietenie, să fregventez liniştită orele şi să răspund la seminare aşa cum vreau, fără ca cineva să-mi spună că lungimea fustei mele nu-mi permite aşa să judec…
Dar şi mai mult îmi vine să rîd pe seama unei colege de grupă. Ştiu că nu e frumos, şi nici eu nu sunt genul de om ce, ar putea rîde pe seama cuiva, dar…Din anul I nu mă are la inimă şi-i place să mă ia peste picior ori de cîte ori are prilejul. Detest aşa fete!!! „Vede în tine concurenţă”, aşa-mi zic colegii. Hm…pe naiba…eu nu concurez cu domnişoarele(mai ales cu alea ce nu au grijă de părul lor), prefer să-i pun în caloşi pe BĂRBAŢI, doar că pe la noi la facultate nu prea sunt…
N-aveam să scriu despre „colega” dacă avea să se raporteze doar la cazul meu, pentru că, mă rog…nu poţi să placi la toţi, dar mă irită că vorbeşte cu ironie şi dispreţ de alte colege…la aceasta deja nu pot să închid ochii. De cînd mă ţin minte, mereu am venit în apărarea celor ce au avut nevoie, deoarece nu pot să stau şi să privesc cum o „FUFĂ”, cer scuze pentru expresie, umileşte public persoana care, nici nu e prezentă pentru a se îndreptăţi…Cel mai nostim e că „colega” (cer scuze pentru cacofonie) mereu vorbeşte despre Respect, Morav…tra-la-la…şi eu mă gîndesc, fato, despre care respect poate fi vorba, dacă Măria Ta îşi permite să facă publice nişte opinii pur subiective, care vin în detrimentul tău…şi nici, barem, nu te interesează ce vor crede cei, ce te aud!
Cred că e mai bine să fii o „scorpie”, dacă aşa mă consideraţi…în schimb, mereu voi fi de partea celui mai slab de înger şi neîndreptăţit, decît să fii Maica Tereza grupei (nu arăt cu degetul) şi să-ţi umileşti colegii!!!
P.S. : Nu divulg numele, căci sunt indulgentă…dar nu-l voi uita!!!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

4 comentarii pe “De ce mă urîţi???!!! sau cîte ceva despre „colega””

  1. victor mosneag Says:

    Cu fraza, nu sutn barbati la universitate, ai cam dat-o in bara, asta daca nu cumva ai ajuns sa-i cunosti pe toti.
    Tre sa-ti revizuiesti atitudinea, si sa nu-i pui pe toti in aceeasi oala

  2. Doina Says:

    Prea multa atentie acestei colege… Stii, nu poti sa ajungi undeva calcind si jignind – o astfel de urcare = 0! Domnul e mare, viu si puternic! Si binele, si raul El judeca! Noua ne ramine sa ne rugam Lui ca sa lumineze mintea si sa trezeasca Duhul care horaie in noi…pacat…

    • natyapostolova Says:

      Am încercat şi alte metode de „urcare”, dar nu sunt eficiente…ratingul blogului meu a depăşit cifra de o mie după ce am început să calc pe cozile cuiva…aceasta e realitatea…şi e dură.


Lasă un răspuns

