Progresez!!! sau Recunoştinţă dnului Lucaşenco!

Colegi, ştiţi ceva…azi mi-am dat seama că, a avea un blog nu e chiar atît de rău… 🙂 Pînă acum, aveam grijă doar de profilul meu de pe odniklassniki ca, sa fie mereu reactualizat la capitolul poze şi fraze cît mai trăsnite de pe status, însă acum, îmi verific şi blogul. Deja i-am creat o imagine cât-de-cât…Parcă nici nu e „glamour”, cum mi-a zis dnu Lucaşenco şi nici nu e „înţepător” în opinia, deja şatenei, Cristina Buzovschi…şi cred că nu mai e pe ultimul loc, potrivit „Recensămîntului” lui Maxim Pulber (apropo, m-am documentat puţin şi am aflat că în vizorul tău, Maxim, n-au intrat toţi colegii care, şi-au creat blog la sugerarea dnului Lucaşenco. Unii, pînă acum stau doar c-un material postat, deci eu nici de cum nu puteam fi ultima din topul torentului nostru. 🙂 ). Dar, cine-o şti? Între timp, nimeni nu mi-a zis nimic despre aspectul blogului meu… 😦
Zilnic observ cum creşte ratingul blogului. Doar că, nimeni nu citeşte materialele „Serioase” despre CEC, persoane cu dizabilităţi, etc. Toţi intră doar din curiozitatea pentru zvonului că am scris ceva obraznic despre dnu Lucaşenco. Concluzie: despre care principii deontologice sau despre care funcţie nobilă a jurnalistului de a educa poate fi vorba???!!! Pe toţi ne interezează şi ne captează atenţia doar intriga şi derularea acesteia.
Dnu Lucaşenco, vreau să vă mulţumesc mult din două motive:
1. Pentru că m-aţi impus să-mi creez acest blog.
2. Pentru că, datorită dv, mi s-a restabilit spiritul meu de jurnalist scandalos şi pentru că, mi-aţi înviat muza care, a murit de depresie anul trecut.

Am să încerc să mă reprofilez un pic…nu mai vreau să scriu banalităţi despre un eventual eveniment (deşi nu-i neg importaţa)…ci, să-mi continui dorinţa de a deveni un jurnalist de intrigă…chiar dacă va trebui să calc pe principii. Ştiu, pe noi ne învaţă varianta perfecă de a deveni un bun jurnalist, dar în practică, nobleţea te duce la criză de evenimente şi la pierderea ratingului.
Ştiu că nu e cel mai bun motiv pentru care mi-a „înviat” muza, dar e mai bine aşa decît nimic…to be continued 🙂
P.S. :”Sper că voi ajunge cu zile să savurez clipa, cînd dnu Lucaşenco va recomanda colegilor, pentru inspiraţie, şi blogul meu, ci nu doar pe cel al d-rei Buzovschi. Eu nu văd nimic deosebit în el, mai ales la capitolul conţinut… 😦 …Eram să uit, Iurie Sănduţa, mersi mult-mult-mult că m-ai ajutat să-mi plasez avatarul 🙂

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 comentarii pe “Progresez!!! sau Recunoştinţă dnului Lucaşenco!”

  1. Doina Says:

    Poate multi intra sa-ti citeasca materialele, dar nu lasa urme… Stii, mi-ai dat o ideie. Pina acum scriam pe blog informatii … cenusa-n vint..de acu voi scri si eu despre ce cu adevarat ma trage inima! Alta atitudine… Ai inceput a da culoare facultatii, stii, era prea monoton totu’

  2. victor mosneag Says:

    Si unde e materialul critic la adresa lui lucasenco?


Lasă un răspuns

