Un Bărbat Adevărat de la A la Z

În urma postării materialului despre cum ar trebui să fie femeia ideală în viziunea mea, un bun coleg de torent mi-a sugerat să scriu despre bărbatul ideal că, potrivit lui, cică i-ar interesa pe mai mulţi. Ok, ce nu face jurnalistul pentru a satisface interesul publicului…
Pentru mine bărbatul ideal a fost mereu la nivel de reverie…însă eram CONVINSĂ că există şi că într-o zi, neapărat ne vom cunoaşte. Însă, problema consta în altceva, „bărbatul meu ideal ” era prea ideal, căci mi l-am creat imaginar fir-a-păr…şi mulţi îmi spuneau că va rămîine doar un vis…Acum eu sunt cea, ce pot să rîd în faţa tuturor celor care m-au încredinţat că visele nu devin realitate…
Priviţi tînărul din imagine! Nu, nu e decupat din reviste, nu e fotbalist din Real Madrid şi nici nu e actor de cinema. E un tînăr obişnuit…şi e provincial. Şi anume ultimul aspect îl apreciez cel mai mult, pentru că mereu m-au iritat toţi tipii papă-lapte din Chişinău.
El e Denis (cu accent pe e), iar acestea sunt UNELE calităţi pentru care, dintre TOŢI eu l-am îndrăgit doar pe EL:

Curajul...nimic nu înfrumuţesează mai mult un bărbat, decît curajul. E o senzaţie de nedescris să te afli în preajma unui tînăr curajos şi să ştii că orice nu s-ar întîmpla, totdeauna vei fi în siguranţă şi protecţie.

Caracterul…niciodată nu mi-au plăcut tipii papă-lapte…mi-e silă de ei! Mie-mi place să fiu un pic dominată, chiar reeducată pe alocuri, iar aceasta stă doar în putinţa unui bărbat c-un caracter bine pronunţat, care se simte stăpîn în casă. (Însă, bărbatul rămîine bărbat, aşa că eu mereu am oportunitatea de a-mi lua revanşa şi a-l manipula cum vreau 🙂 )

Tandreţea...deşi e un „băiat rău” , plin de vigurozitate şi putere de caracter, în fiece zi mă uimeşte prin tandreţea şi gingăşia sa. Nu voi uita niciodată felul în care mă priveşte, bunătatea ce mă învaţă şi pe mine să fiu mai bună. E o fire atît de nobilă încît, pe fundalul generaţiei de azi (mă refer la băieţi), pare inestimabil…e atît de grijului, atent, bun şi foarte-foarte iubitor.

Chipul...îmi vine a rîde cînd aud banala frază „Pentru mine chipul nu contează, iportant e sufletul”…să fim sinceri, toţi atragem atenţia mai ÎNTÎI la fizic. El e brunet şi are ochii căprui închişi. De mică mi-au plăcut bruneţii…din acest motiv, atunci cînd mi-am creat imaginar chipul ursitului, mi-am zis că el neapărat va fi un brunet înalt, cu ochi căprui…şi nici o altă culoare a ochilor nu era de admis! Şi încă un criteriu important din lista mea care, s-a dovedit a fi şi o preferinţă a iubitului meu, e barba crescută de 3-4 zile. De cînd eram puştoaică mă lăsam artasă de această „neglijenţă” la bărbaţi. Pentru mine, aceasta ar fi chiar cel mai sexy „auxiliar” din alura unui bărbat.

Experienţa...cunoaşte „regulile” vieţii şi asta mă bucură. E un realist cu inimă de leu! E rece şi ferm în decizie şi mobilizat şi hotărît în acţiune. Îmi place că mă învaţă viaţă. În cazul meu (crescută fără tată), n-a avut cine-o face…Ştiu că EL niciodată nu va face lucruri necugetate, iar tot ce mă învaţă e în baza propriilor experienţe.

Fidel…fidelitatea e un principiu ce ne caracterizează pe ambii…suntem foarte siguri pe noi şi avem încredere unul în celălalt. Ne gelozăm…recunosc, dar sunt nişte motive de gelozie neîntemeiate şi foarte minore.

Muncitor…„Muca l-a făcut pe om!” e deviza lui de viaţă. Nu e genul de băiat care-şi pierde zilele în baruri şi discoteci. Îşi rezervă timp şi pentru distracţie (e dansator), dar doar după ce e convins că sunt rezolvate toate problemele. Pentru asta îl iubesc şi mai mult…
Romantic…potrivit lui, un bărbat adevărat nu umblă cu Shakespearul după el, nu plînge de dorul iubitei şi nu e romantic…dar cînd văd cum vine şi bate în geamul meu pentru a-mi spune „bună dimineaţa”, sau cum îmi lasă trandafiri sub uşă, sau cum mă ia în braţe şi mă strînge strîns-strîns, sau cum mă sărută de nenumărate ori…îmi dau seama că în adîncul sufletului şi el e un romantic incurabil ca mine, doar că nu vrea să recunoască.

El e prinţul meu…la care atît de mult am visat. Denis e Primul, Unicul şi Ultimul meu Bărbat!!! Şi vreau să declar cu voce tare, ca să mă audă şi cea mai decepţionată fată că EXISTĂ bărbaţi adevăraţi…doar trebuie de crezut şi de aşteptat.
Imaginaţi-vă ce emoţii am trăit eu cînd, într-o dimineaţă, băiatul din vis: înalt, brunet, cu ochi căprui, neras şi cu găuri în obraji a apărut în calea mea…

Explore posts in the same categories: Uncategorized

15 comentarii pe “Un Bărbat Adevărat de la A la Z”


  1. e drăgutz. shi va sta nice impreuna. bafta.


  2. bravo,,sincer ma bucur p/u voi,,fericire

  3. pulbermax Says:

    cred ca te iubeste, a inchis ochii cind te-a sarutat, sau doar de dragul aparatului foto???

    si apropo, el a vazut/stie despre postarea ta? daca nu, atunci intreaba-l. poate ca nu ar dori sa fiti vazuti impreuna… 😀

    • natyapostolova Says:

      A văzut…oricărui bărbat îi place să fie idolatrizat în ochii iubitei lui…
      P.S. : El închide ochii mereu, eu am verificat 🙂

  4. trytodielater Says:

    mda,.saracu chiar crede ca e fericit, asai????…. el inca nu stie peste ce fel de blonda a dat.. sper ca sa ii mai creasca si lui par pe cap(blond) macar asa o sa va potrivti.. in rest … stii tu si singuri .. cu limba ajungi unde vrei.. cred ca ai inteles!

    • natyapostolova Says:

      🙂 chiar mă amuză comentariul tău…mda, văd că nu mă ai la inimă…ştii de ce nu te voi lua în seamă? Pentru că eşti ca şi toţi ceilalţi care, mă apreciază după chip…şi foarte puţini ştiu cine sunt cu adevărat…un mic sfat pentru viitor: nu uita că aparenţele înşeală…
      Mă tot întreb, dacă vă sunt aşa de antipatică la toţi, atunci de ce intraţi pe blogul meu şi pe profilul de pe odnoklassniki??? 🙂

  5. Doina Says:

    Imi place mult de voi! Simt o curatenie si o pace sufleteasca cind va privesc, dar poza….superba! atita gingasie si tandrete! Daaa..merita sa astepti…sa ai vise si sa te rogi lui Dumneyeu sa-ti trimita persoana de care ai nevoie! Doar El iti cunoaste perechea! Si ce surprize pregateste..tu doar cere si ai rabdare…DAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaa……

  6. Doina Says:

    Apropo, cit e de minunat in bratele iubitului tau!!! Abia astept sa ma vad si eu…linga sinul lui…mmmmmmmmmmmm

  7. victor mosneag Says:

    Nici chiar din revista…
    Oricum va sta f. bine impreuna, iar eu sunt sigura ca tu esti asa cum spui, nu cum zic altii. succes.
    PS. Ciudat, nu cred ca multi barbati ar accepta sa scrie cineva despre ei, sa-si exteriorizeze sentimentele

    • natyapostolova Says:

      Mersi, Victor. Ştii, eu mai întîi am scris şi am postat, apoi i-am arătat şi lui. A acceptat…n-a fost tare încîntat, nu-i place să-l creadă cineva că o fi tare sentimental, dar s-a resemnat 🙂

  8. victor mosneag Says:

    De asta spuneam si eu


Lasă un răspuns

