Cine i-a mîncat „obedul” lui Lucaşenco???!!!

Dnu Lucaşenco, vă stimez mult şi rog din prealabil să nu ţineţi pică pe mine. Plus la toate, dv aţi fost cel ce ne-aţi sugerat să fim răi şi duri. :-)))

Dnu Denis Lucaşenco, lector la Universitatea de Stat din Moldova, profesor de jurnalism on-line.
Personal l-am cunoscut cînd eram studenta anului I şi nici prin cap nu mi-a trecut că e lector. Pe atunci eram entuziasmată fir-a-păr de jurnalism şi umblam cu CD-urile şi dischetele pline de materiale după mine. Astfel, deseori inram în aula 403, pentru a ruga pe cineva de acolo pentru a-mi debloca „aparatajul meu performant”. Şi ca de obicei, acest „cineva” nimerea a fi dnu Lucaşenco. Fiind amabil cu mine, şi sugerîndu-mi foarte delicat că e timpul să trec la flash-uri, m-am gîndit că poate e un operator de genul lui Petru, care lucrează în 405, stînd toată ziua pe odnoklassniki.
Ajungînd în anul III la jurnalism on-line, iată că intră în aulă dnu profesor. Să zic că am fost mirată – e puţin zis, s-ar potrivi mai bine termenul de perplexă. Mai ales că avea o privire rece, ca-ş putea să-l citez pe preferatul meu Eminescu „ Căci eu sunt vie, tu eşti mort/ Privirea ta mă-ngheaţă” şi coafura lui Belîi din „ Brigada”…
Din acea zi au început calvarurile mele: bloguri pe care eu nu le citesc, afurisitul de HTML, lucrarea la care (potrivit sursei potenţiale în persoana dnului Lucaşenco) am luat nota 4,3…apoi că nu-i place tema pe care am pledat-o pentru pagina blogului, apoi încă vreo trei de „4” pentru că mă încăpăţinam să plasez materiale pe blog…într-un cuvînt goodbye bursa mea…
Eu apreciez severitatea şi justa evaluare în procesul de predare , dar nu tirania şi dictatura.
După ce am constatat că e tresătură de caracter ci nu de temperament, am hotărît să cercetez biografia multadoratului meu profesor, deoarece, potrivit psihologilor COMPLEXELE se trag din copilărie…
Mă gîndesc şi eu, de ce un bărbat în plină viguritate la 24 de ani, o fi aşa de indispus, agresiv şi intolerant??? Poate cauza e că e nevoit să facă zilnic tur-retur Porumbeni-Chişinău??? Astfel, pînă ajunge la universitate e prea istovit pe urma microbuzului şi a troleibuzului. Probabil că în fiecare dimineaţă se gîndeşte de ce a absolvit atîtea universităţi, dacă n-a reuşit pînă acum să-şi procure barem un Fiat. Mai ales că e celebatar, nu trebuie să „investească” banii în soţie şi copii, plus la toate îşi omagiază ziua de naştere pe 23 februarie. Ei…poate să fi trăit în epoca URSS, statul avea să-i cadoneze o Volga, dar acum sunt alte vremuri…
Un alt criteriu care ar fi putut leza echilibrul psihologic al profesorului meu iubit, este faptul că din 1996 pînă în 2003 şi-a făcut studiile liceale la Liceul Teoretic „Gh. Asachi” din Chişinău. Mda…mai cunosc o persoană tot de acolo şi la fel se remarcă prin sarcasm, aroganţă şi agresivitate…Eduard Butnaru, nu te supăra. În schimb am costatat că nu e ceva ereditar ci, e dobîndit.
Mă gîndeam că poate cauza e în altceva…potrivit definiţiei de Freudism, aşa ceva se întîmplă practic cu toţi…M-am convins de aceasta după ce am avut ore cu dnu Valentin Dorogan…
Sau totuşi cauza ar fi lipsa de timp şi oboseala? Evident fiind şi lector universitar şi secretar-general al revistei „Atelier”, plus la toate mai avînd atîtea hobby-uri ca internetul, publicitatea, HTML, design, etc, e şi normal să fii epuizat.
De ce consider că dnu Lucaşenco la 24 de ani deja e lipsit de puteri??? pentru că în cazul bărbaţilor, anume aceasta (dar şi abstinenţa sexuală…nu fac aluzie, Doamne Fereşte) e cauza dominantă ca ei să se afle mereu într-o stare de parcă cineva le-a mîcat prînzul cu tot cu cină.
Nu cred că dnului Lucaşenco îi stă bine imaginea care şi-a creat-o. Ba şi mai mult, îi place să fie tiran şi-şi promovează „statutul”. Poate a fost inspirat de ideea că are nume identic cu Primul Preşedinte al Belorusiei – dnu Alexandru Lucasenko Grigore, sau l-a marcat Facultatea de Filozofie pe care a absolvit-o şi se simte în pielea lui Nero Claudius Caesar Drusus, sau poate se mai crede că joacă teatru şi e Giuvaergiul din Comedia Erorilor de Shakespeare???
Dnu Lucaşenco, dv ne-aţi sugerat să fim răi, eu vă sugerez să fiţi puţin mai indulgent. Pentru că aţi fost şi dv student, şi nu în epoca preistoriei, ci ceva timp în urmă. Paradoxal, cum poate fi ca timp de doi ani, de cînd ocupaţi onorata funcţie de lector, aţi devenit atît de dur…sau e o modalitate de răzbunare…???

Explore posts in the same categories: Uncategorized

8 comentarii pe “Cine i-a mîncat „obedul” lui Lucaşenco???!!!”


  1. Denis te lasa restantiera 🙂 . E si mie nu imi place ca el este f principial si solicita ca toti studentii sa aiba elementele vizuale aranjate la fel in pagina, de parca sunt trase la xerox. Nu stiu daca asta inseamna creativitate ca profu sa iti spuna si tu sa executi, ca in aramata si sa spui ,,Intocmai,,. Daca e sa vorbesc la chestiune, el e un profesor bunishor insa nu este genul de profesor care sa imi placa.

    • natyapostolova Says:

      Păi anume acesta şi a fost motivul ca să scriu aşa ceva…Oricum sunt asigurată cu restanţă la această disciplină, aşa că pot să stau liniştită – mai rău nu va fi :-)…sau nu zi hop pînă n-ai sărit 🙂

  2. chiriacludmila Says:

    cam putin exagerat

  3. felicia Says:

    Curioasa de unde te-ai informat cu atitea detalii, dar se vede ca documentarea ai facut-o perfect.
    Pe de alta parte, ma intreb cit de bine te-ai simti tu daca cineva ar posta pe blogul personal informatie si comentarii deloc placute la adresa ta.
    „Ceea ce face farmecul unui om este bunatatea lui”
    Inteleg ca jurnalismul permite tot, dar tocmai asta e partea jurnalismului care eu nu o pot accepta!

    • natyapostolova Says:

      Şi eu sunt de această opinie…dar, din propria experienţă am învăţat să atac PRIMA şi să calc pe tot felul de principii.

  4. victor mosneag Says:

    Da, interesant, putin exagerat, putin adevarat…cred ca te-a suparat tare
    Si eu stiu multe despre el, dar nu-ti spun 🙂


Lasă un răspuns

